Sådan fungerer det

NEMT - LÆKKERT - SIKKERT

1. kontakt kommunen

Hvis du ønsker at få mad leveret fra Sæsonens, skal du kontakte visitationen i din kommune. Når du er blevet visiteret af din kommune og godkendt til at få mad leveret fra os, får vi besked herom.

2. Vi ringer til dig

Før vi leverer mad til dig for første gang, tager vi sammen en snak i telefonen om dine præferencer, samt hvad du ønsker til din første levering.

3. VI LEVERER DIN MAD TIL ADRESSEN

Når du får din mad leveret, vil du samtidigt få en menuplan af vores chauffør. Her kan du afkrydse de retter, som du gerne vil bestille til den kommende periode. Du giver blot din afkrydsede menuplan til chaufføren, når han kommer.

4. Har du spørgmål? så giv os et kald

?

Hvis du har spørgsmål, eller har brug for hjælp, er du og dine pårørende altid velkomne til at ringe eller skrive til os.

NY MENU HVER MÅNED

Menuplanen laves for én måned af gangen, så det er nemt at vælge og planlægge. Menuplanen leveres til dig sammen med din madlevering. Retterne følger altid årstiderne og benytter de råvarer, der er i sæson. Du kan udfylde menuplanen i hånden, men du kan også bestille over mail eller via telefon.

EKSTRA SPECIEL MAD PÅ HELLIGDAGE

Hos Sæsonens kan du altid få mad, der følger de skiftende sæsoner. Vi leverer også særlige højtids- og helligdagsmenuer. Det betyder eksempelvis flæskesteg og and i juletiden, sild og lam i påsken, oksesteg og skaldyr til nytår og meget mere!

FÅ DEN BEDSTE MADOPLEVELSE

Måden du anretter din mad på har stor indflydelse på din madoplevelse. Derfor anbefaler vi altid, at retterne udportioneres på en tallerken efter opvarmning.

Tilberedning af maden

Vi anbefaler, at vores kølede retter altid opbevares i et køleskab. Retterne kan opvarmes i en mikrobølgeovn, almindelig ovn eller i gryder, potter og pander. Af hensyn til fødevaresikkerhed skal hovedretterne opvarmes til 75C. Du får altid leveret en opvarmingsvejledning, når du starter som kunde hos os.

Ændring af bestilling

Bliver du syg, skal du på besøg hos din familie, eller er der en helt tredje årsag til, du vil afbestille mad en dag eller i en periode et dette intet probelm.

Afbestilling

Afbestilling skal dog senest ske kl. 12.00 dagen før levering.

KOntakt os

Du eller din pårørende skal blot ringe eller skrive til os eller din kommune, så sørger vi for at ændre det, så du ikke modtager mad der vil gå til spilde.