Ofte stillede
spørgsmål

Har du har spørgsmål?

FAQ

Hvis du gerne vil have at vi leverer mad til dig, kan du enten kontakte visitationen i din kommune eller os på telefon eller mail.
Prisen afhænger af hvilken kommune du hører til. Der er dog ikke forskel på prisen blandt godkendte leverandører i en kommune. Du kan altid få prisen oplyst ved at kontakte os eller din kommune.
I de fleste tilfælde vil betalingen blive afregnet direkte over din pension. Det vil kun være i særtilfælde, hvor du modtager en faktura direkte fra os.
Vi har 21 forskellige hovedretter, 14 forskellige forretter og 14 forskellige desserter som du kan vælge imellem hver uge. Du kan bestille ved at krydse retterne af på vores menuplan som vores chauffører udleverer eller ved at kontakte os direkte på mail eller telefon.

Du skal opbevare maden i dit køleskab ved max 5C, indtil du skal spise den.

Den leverede mad kan enten opvarmes i mikrobølgeovn eller alm. ovn. Vores emballage kan klare begge dele.